روش های شویی و علل نارسایی های میل جنسی در همسران چیست ؟

بررسی های انجام شده در دهه‌های اخیر گویای این واقعیت است که مهمترین مشکل جنسی زوج های آمریکایی ، کاستی ها و نارسائی های مرتبط با میل جنسی و دانستنی های جنسی است. بر همین اساس ، دومین مشکل جنسی زن و شوهرها نابرابری و ناهمخوانی میل جنسی میباشد.
واقعیت این است که بسیاری از مردم و صاحب نظران این مسئله همسران را طبیعی تلقی می کنند و استدلال این گروه از مردم این است که در اثر گذشت زمان به تازگی ها و کشش های شبکه های جنسی کاهش یافته و رابطه جنسی زن و شوهر تبدیل مکانیکی و تکراری شده و میل جنسی زن و شوهرها در اثر تکرار دستگاه کاستی و نارسایی می‌شود.
به زبان ساده‌تر ، بسیاری از مردم این کاستی‌ها را طبیعی و می انگارند. آنچه که در این رابطه قابل تامل این است که کاستی و نارسایی میل جنسی و تنها منحصر به زوج‌های سالمند شده و زوج های جوان نیز با مشکل مواجه بوده و این کاستی در میان این گروه سنی نیز نمود و شیوع دارد. اکنون سوالی که مطرح می شود این است که بی رنگی و کرختی میل جنسی در بین تازه ازدواج کرده ها چگونه توجیه و تفسیر می‌شود؟








روش های شویی

دلیل کاستی های میل جنسی همسران
به طور کلی آنچه در این رابطه می‌توان گفت این است که کاستی های میل جنسی همسران منحصر و مختص به سنی خاصی نشده و این مساله در بین اقشار سنی متفاوتی دیده شده است و متاسفانه تنها در آمریکا م از ۴۰ میلیون درگیر این مشکل و بازدارندگی ارتباطی هستند
آنچه که انکار ناپذیر است این است که به علت تحولات شگرف و بنیادین پدیدار شده در حوزه های فرهنگی ارتباطی و انسانی ، میل جنسی اشخاصی کیفیتی سرکش ، برانگیخته و توفانی داشته و اشخاص پیوسته در معرض و تیررس جذابیت‌ها و تحریکات جنسی هستند. اکنون سوال این است که در این اوضاع و احوال، تکلیف زن و شوهر های خانواده باور وسعادت طلب چه میشود ؟ به زبان ساده‌تر چگونه همسران می‌توانند علی رغم فقدان میل جنسی در چهارچوب یک پیوند شرعی و قانونی به این زندگی بخش تداوم بخشند ؟ این در حالی است که خشنودی و اقناع جنسی مولفه ای بسیار مهم در این اوضاع و احوال حاکم بر جامعه بوده و این امر مسئله بسیار مهم در سازگاری ها و همسازی های شویی است. مطالعه مقاله ی چگونه همسرمان را عاشق کنیم توصیه می گردد .



عبارات و جملاتی که کاستی های میل جنسی را نشان می دهد
به هر صورت ، برای اینکه زن و شوهر بدانند که آیا از فقدان و کاستی‌های میل جنسی در چارچوب زندگی مشترک رنج می برند یا خیر بهتر است عبارات و جملات زیر را از نظر بگذرانند و اگر همسر آنها ۵ جمله از این جا ۱۰ جمله را تایید کند و در آن صورت باید گفت از مشکل کاستی‌های میل جنسی رنج می برد باید جهت رفع این مشکل از هیچ تلاشی رویگردان نباشند.
عبارات و جملات تشخیصی به قرار زیر هستند:

  1. نزدیکی جنسی در ازدواج را به دردسر های ارتباطی و فراهم کردن مقدمات این امر نمی ارزد.
  2. معاشقه و پیشنوازی همواره منجر به عمل جنسی می شود.
  3. پیش نوازی معمولا در رختخواب حادث می شود
  4. در شویی معمولا طرفین رابطه اشتیاقی نسبت به نزدیکی های احتمالی از خود نشان نمیدهند.
  5. عمل جنسی در شویی ، هیچ کمکی به نزدیکی های احساسی عاطفی و شوهر نمی کنند.
  6. در ازدواج فرد نباید در رابطه با همسرش دستخوش امیال و احساسات جنسی شود.
  7. رابطه جنسی در شویی در مواقع مشخصی مانند شب های جمعه و صبح روز بعد اتفاق می افتد.
  8. نزدیکی فیزیکی گل یکی از طرفین پیش قدم بوده و دیگری در این خصوص احساس فشار و ناراحتی می‌کنند
  9. در زندگی شویی عمل نزدیکی ، معمولا صورتی مکانیکی و تصنعی دارد.
  10. زن و شوهر ها حداکثر یک یا دوبار درطی یک ماه تن به مقاربت می‌دهند.


به هر صورت چنانچه همسرتان دستکم به ۵ جمله پاسخ مثبت بدهد به این معنی که موارد فوق در رابطه‌شان نمود داشته باشد. باید گفت که متاسفانه چنین زوج هایی از کاستی های میل جنسی نرمال رنج برده و این مشکل می تواند به میزان ۵۰ درصد اثرات ویرانگر بر روی سایر جنبه های ارتباطی زن و شوهر داشته پیوند شویی شان را متزلزل کند.





روش های شویی


زندگی شویی

بسیاری از مردم گمان می‌کنند که برخوردار شدن از زندگی جنسی درست و مطلوب کار ساده ای بوده و نیازی به کسب بینش و مهارت های ارتباطی با جنس مخالف ندارد و این اشخاص غافل از این هستند که مسایل جنسی در عین سادگی بسیار پیچیده بوده و جهت تعاملات و ارتباطات درست ، لازم است که فرد به خوبی از کارکردها و پاسخ های جنسی خود و طرف مقابل آگاه باشد.

به ویژه آنکه این امر در یک رابطه شویی، خصوصیات خاص خود را طلب می‌کنند چه در غیر اینصورت دستیابی به سازگاری جنسی در شویی دشوار بوده و این مسئله می‌تواند عوارض روحی و جسمی خاصی را به زن و شوهر تحمیل کند.
از جمله این عوارض و مشکلات می‌توان به ازدواج‌های وصال نایافته اشاره کرد. به هر صورت ، براساس مطالعات صورت گرفته مشخص شده است یک چهارم زوج های جدید در سال‌های اول شویی مشکلات مقاربتی و مقاربت های دردناک را تجربه کرده اند و تقریبا در ۲ درصد ازدواج‌ها زن و شوهر اساسا توان برقرار ساختن رابطه جنسی را ندارند . که اصطلاحا به این پیوندهای شویی ازدواج های به وصال نرسیده گفته می شود . این در حالی است که بسیاری از زوج های دردمند اختلال زده تا پیش از ازدواج با چنین مشکلاتی مواجه نبوده اند .
برای مثال خوب می دانیم که پاسخ ها و کارکردهای جنسی زن و مرد از زمین تا آسمان تفاوت داشته و مرتبط با ساختار روانشناختی و فیزیولوژیکی زن و مرد می باشد از جمله تفاوت های جنسی ، این است که جنس مذکر رضایت جنسی را عمدتا از طریق مقاربت یعنی دخول آلت تعریف می کند و این در حالی است که بسیاری از ن از طریق معاشقه و تحریکات بدنی لذت کسب می کنند .
مشکلات و نارساییهای جنسی زن و شوهر می توانند موانع جنسی زن و شوهر را تشدید کرده و بدین واسطه میل جنسی زوجین را دستخوش کرختی و خاموشی سازد . بنابراین جهت غلبه بر مشکل کرختی و خاموشی جنسی لازم است که طرفین بدون مشکلات ارتباطی خود را مورد ارزیابی و بازبینی قرار دهند تا در رابطه شویی دستخوش ناکامی ها و نامردی های جنسی نشود. در دوران نامزدی ، عقد و بعد از ازدواج چه گونه با همسرمان رفتار کنیم ؟


بهترین مشاور جنسی ,شویی ,شوهر ,رابطه ,کاستی ,مشکل ,رابطه جنسی ,جنسی همسران ,زندگی شویی ,انداره واقعی ,قسمت کلیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

HAPPY LIFE فروشگاه معرفی اجناس روشل Alexis9dyickxx Seite فروشگاه لوله و اتصالات فولادستان ایمن کالا یو پی وی سی کرج